Compliance within reach

Audit og selvevaluering – Auditor

Project-enablor er en online compliance løsning for rådgivere, myndigheder og koncerner, som hjælper din organisationen til effektivt at arbejde med complianceydelser hos kunder og virksomheder. Her får du en samlet administrationsløsning, så din virksomhed kan planlægge og gennemføre service- og auditydelser hos kunder. Project-enablor giver fuld kontrol over kunders status og aktiviteter, så de rigtige beslutninger og rådgivningsydelser kan udføres på et solidt informationsgrundlag. Project-enablor leveres med integration til dit CRM-system for effektiv kundeopfølgning.

Du får:

Project enablor, benyttes i dag af flere organisationer og tilsyn i Danmark, herunder Datatilsynet, D-mærket og KL. 

Project enablor, platformen til audit og selvevaluering, bruges også af rådgivende virksomheder, fordi Project enablor giver overblik over virksomhedskunder og kan udsende selvevalueringer igennem systemet. Selvevalueringerne kan bruges som tilsyn, der danner grundlag for sikkerhedstjek af nye og eksisterende kunder. 

Dashboard fra administrationssiden med overblik og status

Funktionaliteter

Audit og selvevalueringsdelen har to forskellige adgange, en til den administrerende virksomhed, der udfører tilsyn og en anden til de virksomheder, der besvarer tilsyn gennem selvevalueringer på platformen. 

Rådgivere, myndigheder og koncerner har adgang til:

  • Dashboard – med nøgletal over samlede besvarelser
  • Virksomhedsoverblik – med informationer om de enkelte organisationer og deres besvarelser
  • Tilsyn – med mulighed for at tilpasse udsendelsen af tilsyn
  • Spørgerammer – med standardspørgerammer og de enkelte spørgsmål med hjælpetekster, der sendes ud i forbindelse med tilsyn
  • Rapportcenter – med autogenerede rapporter, der kan tilpasses efter behov.

Adgangen til besvarelse af udsendte tilsyn til virksomheder gives gennem sikkert link til en begrænset udgave af platformen. Denne adgang er enkel og brugervenligt opsat til nem og hurtig besvarelse af undersøgelser og evalueringer. Her er kun adgang til tre fastlagte dele: 

  • Landingsside – som det udsendte link fører direkte ind på. Her vises grundlæggende informationer til besvarelse tilpasset formålet.
  • Besvarelsesdelen – med hjælpetekster og progressionsbar for besvarelsen af spørgsmål
  • Resumeside – herfra vises en overordnet bedømmelse af resultatet (rød-gul-grøn) og besvarelsen kan indsendes samt mulighed for adgang til at trække egne rapport. 

Tilsynsmodulet er designet på baggrund af mange års erfaring i udsendelse af survey og analyse værktøjer og bygger på anerkendte kvalitetsstyringsmodeller.

Tilsynsplatformen er udviklet med henblik på at minimere behovet for kommunikation mellem respondent og administrator. Det udgører en helhed, hvor det forberedende og opfølgende arbejde foregår i et og samme system. Administrationscentret samler alle funktioner med tilrettelæggelse, afholdelse, opfølgning og vurderinger med fokus på virksomhederne.

enablor kan leveres opsat i forhold til behov, og kan leveres som en whitelabel-løsning.

I-Trust har siden 2004 arbejdet med vurderinger af private og offentlige virksomheders compliance- og digitaliseringsstatus. Erfaringerne er samlet i enablor-platformens tilsynsmodul, der er udviklet til effektiv indsamling og bearbejdning af data.

Book et møde med en af vores konsulenter for nærmere information.